Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
19-06-10, 17:11 #1
Vi begynner å tvile på Osloakutten
Våre brukere anbefaler klinikker, der de hypothyreote/stoffskiftesyke kan få en second opinion eller behandling, når deres sykdom enten er blitt avvist av fastleger eller spesialleger pga "fine blodprøver", eller at sykdommen har blitt behandlet uten effekt.
- Osloakutten "har et par leger i helhetsmedisin. Du trenger ikke bestille time, men det kan være lurt. jeg kjenner spesielt til den kvinnelige legen (se under spesialist, der står "allmennleger" med hennes navn, men hun har ferie nå til slutten av juli 2010). Det er billigere enn på Balder. Til den personen jeg kjenner, sa hun at hun var spesielt opptattt av binyrer. Den personen jeg kjenner, er under utredning for subklinisk stoffskifte, og prøvesvar er ennå ikke analysert. Ut fra legens utttalelser var det ikke tvil om at vedkommende ville få medisinsk hjelp ( i motsetning til hos fastlegen, som skulle vente og se, sic). Det kan være et rimeligere alternativ til Balderklinikken eller Heggeli helhetsmedisin for å få adekvat hjelp."
--- - Blir oppdatert med nye klinikker når/hvis nye (begrunnede) anbefalinger/advarsler mottas (e-post). Alle anmeldere blir sikret anonymitet.
Anbefal nye klinikker her.
Advar mot navngitte leger (uansett hvor dere har møtt dem i behandlingsforløpet) her.
Anbefal navngitte leger (uansett hvor dere har møtt dem i behandlingsforløpet) her.Sist endret av Mod; 05-12-11 kl 18:06
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
- Osloakutten "har et par leger i helhetsmedisin. Du trenger ikke bestille time, men det kan være lurt. jeg kjenner spesielt til den kvinnelige legen (se under spesialist, der står "allmennleger" med hennes navn, men hun har ferie nå til slutten av juli 2010). Det er billigere enn på Balder. Til den personen jeg kjenner, sa hun at hun var spesielt opptattt av binyrer. Den personen jeg kjenner, er under utredning for subklinisk stoffskifte, og prøvesvar er ennå ikke analysert. Ut fra legens utttalelser var det ikke tvil om at vedkommende ville få medisinsk hjelp ( i motsetning til hos fastlegen, som skulle vente og se, sic). Det kan være et rimeligere alternativ til Balderklinikken eller Heggeli helhetsmedisin for å få adekvat hjelp."
Lignende tråder
-
Begynner å tvile på norske leger...!
Av Cathy i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 28-06-11, 20:25 -
Osloakutten
Av Vigdis i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 02-07-10, 07:07 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48 -
Når begynner Liothyronin å virke?
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 15-08-07, 18:20 -
Det begynner å skje noe
Av JoJo i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 07-08-05, 17:20

Svar med sitat

Bokmerker