Tusen takk for innlegg i dagboken

GOD HELG TIL DERE ALLE!

I dag har jeg vært dritsliten. Det var sykt slitsomt på jobb, ikke fordi det var så veldig mange folk men jeg var så sliten, men alikevel ikke så sliten som før. Jeg var ikke så sliten at jeg måtte gå på do for å hente meg inn og at jeg holdt på å grine av utmattelse. Det har jeg gjort før. Ikke grini da, men nesten ;-)

Gleder meg til dagen i morgen og jeg er ferdig på jobb.

I dag tok jeg 30 mg på morningen som jeg har startet med. Det funker bra, merker formen blir bedre etter en liten stund etter jeg har tatt den. Tok 15 mg til på formiddagen og 15 mg til på ettermiddagen. Jeg var så sliten at jeg bare tenkte at jeg måtte prøve. Jeg merker faktisk forskjell etter å ha tatt de. Bedringen kommer etter ca. 40 minutter. og varer noen timer.

MEn jeg synes det funker bedre å ta 30 mg, det holder litt mer på en måte, formen blir endel bedre enn når jeg har tatt 15 mg. Kanskje kroppen reagerer bedre om jeg hadde tatt 30 mg som vanlig på morningen og 30 mg i 14-15 tida? KAnskje virknigen hadde sitti litt lenger i kroppen..?
JEg har ikke meket noe til hjertebank feks.. ER ikke det er bivirkning eller en virkning av å overdosere seg?

Synes det er litt vanskelig med dosering jeg... Jeg er litt redd for å ta for mye for fort..

Kjenner at formen har dalt veldig nå, kroppen blir litt shaky igjen. Sånn som den har blitt før jeg har tatt litt mer armour. Men tenker jeg bare skla legge meg å prøve å sove etter på.

Deler de fleste opp dosene sine eller? Hvordan gjør dere det? Når - hvor mye osv.

Gleeeeder meg til å legge meg, men jeg skal se ferdig "senkveld" Det er så bra.

Ha en flott kveld!