Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
30-11-11, 16:20 #15
Sv: Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Jeg har tatt den matvareallergi testen og er allergisk for protinet i melk. Så aldri mer melkeprodukter for meg.Egg må jeg holde meg unna sikkert 6 mnd eller mer. Her tror legen at jeg kan tåle litt egg i små mengder.
Så reagerer jeg noe på mais. Så nå lager jeg alt fra bunnen av for enten er det egg, melk eller mais i halvfabrikata. Det tar litt tid og oppdage alle kilder. Bla ble jeg tipset at levaxin inneholder melk og mais. Må få resept på den laktosefrie.
Jeg har jo brukt levaxin i 12 år og håper på det samme som du at Thyriod skal gi det ekstra kikket på formen. Men resultatet lar vente på seg. Har lest om flere som sier at etter å ha økt dosen og kjent på kroppen hvilken dose som er riktig så har det gått 5 til 8 uker før de kjenner at nu er de bedre.
Jeg kjenner at jeg er lav på stoffskifte når jeg blir snarere sliten enn før, litt mer innadvent, litt mindre lunte og alt både fysisk og mentalt er kjempeslitsomt. Bare tanken på alt kan gjøre meg sliten.
Tilslutt jeg får DHEA for å hjelpe binyrene.Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Dagboken til Vibeke W
Av VibekeW i forumet DagbokerSvar: 171Siste melding: 30-03-14, 08:45 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker