Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Threaded View
-
23-11-11, 07:54 #1
TV2 søker ME-pasienter med erfaring av alvorlig feilbehandling innenfor psykiatrien
TV2 søker ME-pasienter med erfaring av alvorlig feilbehandling innenfor psykiatrien
Kanskje det er noen her som vil stå frem?TV2 fortsetter å sette fokus på ME. De spør “Hva skjer når helsevesenet ikke vet hva som er årsaken til sykdom – blir man da automatisk og ukritisk plassert innenfor psykiatrien?”.
De søker derfor etter pasienter som har blitt alvorlig feilbehandlet innenfor psykiatrien, tvangsinnlagt, innlagt og feilmedisinert eller andre grove eksempler på “psykiatrisering”, som har vist seg å være feil fordi årsaken til sykdommen har vært ME.
Hvis du ønsker å være med å bidra og stå frem med din historie åpent eller anonymt (ved f.eks ikke å vise ansiktet under intervju) ta kontakt med meg, Birgitte på merutt@online.no eller TV2s journalist Thorstein Korsvold på thorstein.korsvold@tv2.no.
Jeg digger TV2s graving i ME-saken. Tenk om de kunne begynt å grave i stoffskiftet også.....• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:)
Av Rosin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 11-08-12, 19:11 -
Er dette feilbehandling?
Av Abiela i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 4Siste melding: 07-12-10, 10:31 -
Sønn med symptomer på lavt stoffskifte men blodprøver innenfor normalen
Av sisi i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 07-04-10, 10:16 -
Hvilke verdier er innenfor normalen?
Av maika i forumet Normalverdiene?Svar: 11Siste melding: 02-03-10, 06:38

Svar med sitat
Bokmerker