Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
16-11-11, 03:17 #11
Syk av tarmskylling og Heggeli behandling av mage og tarmsystem
Hei, jeg sitter her, våken, og burde vel sove, men har så veldig vondt i magen.
Jeg følger opplegget fra DS, fase 1 om å ordne opp i mage- og tarmsystemet. Jeg tar probiotika, prebiotika, leverstøtte og grapefruktkjerneekstraktkapsler. og tarmskyllinger da. Var til min 3. behandling med tarmskylling i forrige uke. Følte meg ganske uvel i magen dagen etter, men på dag nr. 2 ble det verre. Jeg fikk etterhvert diare, kvalme og ganske så vondt i magen.
Det har i grunn vært mye springing til det "glade hjørnet" de siste 5 dagene. Er det andre som har vært borte i dette? Snakket med DS i går, og han mente det ikke var farlig da, men jeg synes dette er ubehagelig. Er det flere som har opplevd slike sterke reaksjoner etter tarmskylling? Tror dere det er uhumskheter som løsner og som gjør at man føler seg dårlig? Hvor lang tid kan man i såfall forvente at det tar før man føler seg bedre?
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker