Tusen...tusen takk Luuna
Jeg ble kjempeglad for svaret ditt, her var det masse info. Kjente på noe vidunderlig da du svarte, deilig at noen bryr seg, må innrømme jeg blir ganske så ensom i min kamp mot denne sykdommen. Jeg måtte ringe legen i går, klarte ikke lenger å holde ut uten søvn. Han ga meg 7,5 mg Imovan ( noe jeg helst ikke ville) har litt forhøyede leverprøver. Resultat: har sovet 8 timer det siste døgnet (fantastisk)Du sier jeg muligens kan ha binyrer som strever. Døgnurin i september: U-Fritt cortisol(45-272) 66. Har spurt D.S om vi kan ta spyttprøver men han svarer han ikke behandler etter denne prøven. Han sier også at jeg skulle hatt kortison men pga de høye svarene på insulin vil han vente å se. Mener jeg har lest at du har diabetes og behandles med kortison, har du noe info om dette? Jeg har time hos DS på onsdag så det hadde vært fint å få litt lærdom før timen. 1993 fikk jeg et kraftig slag i bakhodet, brist i to virvler, ble Robinson Smith operert, kanskje kan også noen av mine plager komme fra den gang? Var til undersøkelse på Volvat der det ble funnet stor svikt i korttidshukommelsen, dette har jeg nok ikke nevnt på Heggeli.
Takk igjen Luuna.
Kjærlig hilsen Hildegås.