Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
11-11-11, 00:33 #28
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Tak for svar Nielsigne

Jeg synes, også det er noget mærkeligt... Men jeg kan kan simpelthen konstatere, at jeg har reaktioner på medicinen i ca. 12 timer efter, jeg har taget den. Det betyder jo imidlertid ikke, at det er thyroid-hormonerne, jeg reagerer på. De kan måske provokere noget andet. Jeg tænker også, at det kan hænge sammen med mit cortisol, som er noget for højt - at det er det brændstof, min krop har kørt på? At mine binyrer skal vænne sig til det, som du skrev længere oppe?
Jeg har arbejdet så meget med mine reaktioner i forskellige sammenhænge, at jeg positivt ved, at det her har noget med min "indre kemi" at gøre.
Vi får se, om det overhovedet er det her, jeg mangler. Jeg afventer svar på en omfattende blodprøve fra min holistiske læge, der måske kan give flere svar eller rejse flere spørgsmål...
Det er rigtig vigtigt med en god tandlæge. Jeg bruger Ingrid Sommer nu hos Klink for Tandsundhed i Horsens, og det er jeg meget glad for.
Jeg fik lige et par bedre timer her sidste på aftenen, og nu kommer jeg for sent i seng. Men pyt
God nat til dig!
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker