Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
04-11-11, 16:16 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
Tidligere gikk jeg også mye, men har etterhvert fått så mye vondt i hælene, knærne og musklene at jeg ikke lenger klarer det.
Min trening de seneste månedene har vært Qigong + 15 minutter rolig spasertur daglig, og når jeg av og til får en bra dag, blir jeg med gubben og går tur sammen med han og bikkjene. Av og til trener jeg også tai chi eller yoga, fordi disse øvelsene gjør meg på en måte rolig og avslappet, noe som er deilig når ingenting annet i kroppen vil virke som det skal.
Jeg er faktisk ikke lenger i stand til å gå skikkelig tur med bikkja daglig, og det synest jeg er utrolig tungt, selv om bikkja får turer med gubben istedet.
Når det gjelder at jeg ikke kan ha hypersymptomer fordi jeg har høy TSH, så mener jo legen at det betyr at jeg får for mye Levaksin, og derfor hypersymptom, men det kan visst ikke være Graves som slår inn.
Alt jeg har lært er at TSH blir høy når stoffskiftet er for lavt. Jeg stoler mer på det jeg har lært enn feiltolkninger fra leger, så jeg nektet og kutte dosen Levaksin slik det ble foreslått.
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker