Søde Nielsigne

Tak for din omsorg. Jeg vælger nu at følge grundopskriften i en behandling, som giver ca. 90 % en markant bedring. Jeg vælger at forfølge den hypotese, som passer bedst på mine symptomer, min sygehistorie og de test, jeg indtil nu har fået. Ellers bliver jeg vanvittig, og det er jo det, der har givet mig bedring.
Jeg er hverken religiøs eller fundamentalist på dette område. Jeg holder alle muligheder åbne, og jeg agter at forfølge dem lige indtil jeg er træt eller har fået det så meget bedre, at jeg er tilfreds. Jeg lukker den imidlertid ned for nu. Det har jeg brug for.

Jeg har netop fået en SMS fra apoteket om, at Thyroid er kommet hjem. Men jeg er for afkræftet til at gå ud i dag, og nu er jeg tillige med blevet stædig!!

Det er ikke sikkert, at en test vil vise noget, der kan bruges som dokumentation (hvis f.eks. jeg har brug for et udsædvanligt højt niveau af T3 (Lowe og Teitelbaum), men jeg skal jo alligevel tjekkes for mit T4 niveau senere af sikkerhedshensyn.
Og eftersom jeg jo nu alligevel har henslæbt mig i denne fysiske tilstand i større eller mindre grad i 7 år, så venter jeg med at begynde på medicinen til på tirsdag i næste uge.

Mandag, hvor jeg skal til konsultation hos min holistiske læge, beder jeg ham så om at tage en blodprøve til en vældig net sum, som de jo altså ikke vil lave i det konventionelle system, sådan at vi kan få målt mine tal, FØR jeg starter på medicinen.

Hvis vi så er så heldige, at de viser noget, og jeg får det bedre af behandlingen generelt, så håber jeg, at jeg får kræfter til at give dem en ordentlig "en på singadusen". Offentligt! ;) Det her handler jo ikke bare om mig men om tusindvis af mennesker!

Naturligvis er det også psykisk slidsomt at være så syg og at måtte opgive at gøre ting, som jeg har brug for, og som gør mig godt, eller at blive henvist til sofaen i dagevis bagefter. På det seneste, hvor jeg har været lidt i bedring, har jeg haft nogle stunder, hvor jeg bogstaveligt talt har danset og sunget i glæde - og dem vil jeg selvfølgelig gerne have nogle flere af

Jeg må lukke ned for nu. Ellers koster det i flere dage Tak for din støtte