Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
02-11-11, 13:29 #11
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Ja, det er jo det ... Svært at finde ud af, om det er den ene eller den anden - og svært, hvis der skulle være en eller anden infektion, du har fået ved at spise en småkage et sted i bazaren i Cairo eller sådan noget.
Min søster var igennem et hav af såvel konventionelle som alternative kure, som selvfølgelig ikke virkede. Mod alt fra Candida til lungebetændelse ...
Og fik altså kortvarig lindring af nogle af tingene, jeg mener også af Metronidazol og af bredspektret penicillin
indtil hun efter et års tid med - den nu åbne - tuberkulose - omsider fik den rigtige antibiotika.
Men ja, det er meget let at se den anden model for sig også
Og den er vel mere sandsynlig, hvis du ikke har rejst så meget eller vilde steder hen 
Thyroid vil sikkert også kunne hjælpe med dette; du kan blive stærkere af det, men er der en reel infektion, skal den jo bankes ned med det, der må til ... Hvilket du så også vil ha flere kræfter til.
----
Jeg skrev i et indlæg, at du med thyroid vil få større psykisk overskud. Det er min personlige erfaring - og jeg nævner det, fordi jeg levende kan forestille mig, at det må være tiltrængt efter så lang og hård en kamp som din. Hvornår får du thyroid?
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker