Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
19-10-11, 21:12 #16
Sv: DHEA
Jeg ville unngått alle melkeprodukter også!
Og nei du tar ikke mye "rart". Jeg tar 4-5 ganger flere ting enn deg!
Og jo, det anbefales å leve slik du gjør (kanskje enda strengere) resten av livet. Er man først blitt syk, kan man bare holde seg frisk hvis man spiser det mennesker egentlig skal spise. Dvs. huleboerkost! Alt annet "dessert" type is, kake osv. er ting vi har laget de "siste (10.000) årene", og er ting vi egentlig ikke skal ha i oss. Hvis du lever som du gjør nå for å bli bra, og blir bra, kan du bli dårlig igjen om du skeier ut med "vanlige" desserter, alkohol osv. Jeg har for lengst sagt hadet til ALT med sukker og alkohol, for alltid. Og trives med det!
Jeg anbefaler deg dog å begynne med å lage kokosis med sukrin. 100% lavkarbo, glutenfritt, melkefritt og kjempegodt!!!!
Kan nytes i ny og ne uten at du blir sykere! 
Vi kan spise alt det samme alle andre "friske" (som blir syke pga kosten til slutt de også gitt!) kan spise, bare vi bytter ut de ingredisenene som er usunne!!!!
Mel - byttes ut med kokosmel/mandelmel/kikertmel osv.
Sukker - byttes ut lett med Sukrin (Erythritol) eller Stevia
Melk - byttes ut med kokosmelk/kokosvann
Pasta/Ris/Poteter - byttes ut med linser og bønner
SINNSYKT (!!!) mye sunnere å leve slik jeg/vi gjør, og ALLE mennesker burde VIRKELIG leve slik, så blir de ikke syke i det hele tatt!!!
Mvh.
Thomas
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker