Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
08-06-10, 14:58 #1
Japanerne har (alligevel) vundet Anden Verdenskrig!
Statiner: det ultimative våben!
Så lykkedes det alligevel japanerne at tage kål på "de hvide sataner fra Vesten". Hvad det ikke lykkedes kejseren og kamikaze-piloterne under Anden Verdenskrig - lykkedes for Akira Endo og Masao Kuroda efter krigen.
Det var begge disse herrer, som omkring 1971 påbegyndte deres forskning i enzymer, som senere er mundet ud i opdagelsen af statinen mevastatin. Merck var den første vestlige medicinalvirksomhed som viste interesse for den japanske forskning i 1976 og fulgte efter med lovastatin.
Dr. Endo blev belønnet med Japan Prize (日本国际赏) i 2006 for sin indsats indenfor udviklingen af det ultimative "kolesterol-våben" og senere, i 2008, har han modtaget Clinical Medical Research Award fra Lasker Foundation for samme fortjenester.
Taget i betragtning, at lipidsænkende midler udgør på verdensplan den største lægemiddelgruppe og at statinen Lipitor, ligeledes på verdensplan - er det mest solgte præparat - mener jeg faktisk, at dr. Endo i stedet burde udmærkes af den japanske kejser for at have opnået, hvad 7000 døde kamikazepiloter og den samlede japanske hær mislykkedes med, den gang i 1940-erne - udslettelse eller, i det mindste, en betydelig svækkelse af os, "de hvide sataner fra Vesten". De er sørme tæt på målet... det er tydeligt.
Hvad gør statiner?....udslettelse eller, i det mindste, en betydelig svækkelse af os, "de hvide sataner fra Vesten". De er sørme tæt på målet - japanerne... det er tydeligt.
- Statiner ændrer immunsystemet
- Statiner hæmmer produktion af coenzym Q10 (vores vigtigste nutrient), hvilket fører til tab af nervefunktion, muskelsygdomme og smerter i mere end én nerve (neuropati, myopati, og polyneuropati)
- Statiner forårsager betændelse i muskler (myositis og den dødbringende rhabdomyolyse)
- Statiner fører til nedbrud i muskelfibre og frigivelse af af myoglobin, som blokererende for nyrerne fører til nyresvigt.
- Statiner forårsager hjerneskader, demens og "huller" i hukommelsen.
Hvad skal man med hære, kanoner, ubåde og kampfly når man har.... statiner?
誰笑う最後に、最高笑う。 (Den som griner sidst, griner bedst.
)
欧米の医師を支援していただきありがとうございます。可能性のある私は、健康長として患者として良い生活 (Tak for hjælpen til Vestens læger. Måtte I leve lige så længe, lige så sundt og lige så godt, som jeres patienter
)
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Japanerne har (alligevel) vundet Anden Verdenskrig!
Av Anisa i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 08-06-10, 20:52 -
Helt rask... men alligevel syg?
Av Nocturne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 13-11-07, 19:49 -
Ingen Armour alligevel
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 14Siste melding: 21-06-07, 07:47

Svar med sitat

Bokmerker