Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
13-12-10, 18:44 #13
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Henger meg på denne, selv om dette sikkert er det siste som faller på plass. Og det skal man jo være glad for, helsa er jo viktigere enn utseende.
Helt uenig med deg, Jerene. Har du klikket på linken og lest bloggen? På helfigurbildene ser hun normalt slank ut, ikke tynn. Dette er ei jente som har vært langt nede og har kjempet seg opp igjen. Som du kan se av årstallene på bildene har ikke dette vært en rask prosess. Bloggen hennes er vel verdt å titte på
Lignende tråder
-
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Av FruStration i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 13-08-17, 21:56 -
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 25Siste melding: 22-04-14, 13:46 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Mangel på "forståelse" for hvordan man har det i dårlige perioder med hypothyreose
Av isa1 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 11Siste melding: 30-04-08, 15:05

Svar med sitat

Bokmerker