tusen takk for et befriende opplysende svar min historie er som din..lang,*****ig og dårlig diagnosering og referanserytteri...
vært dårlig siden før tenårene, ble verre ved 15 års alderen, (pcos ble funnet da jeg var 19)formen falt frem til 25 da jeg iallefall fikk diagnose lavt stoffskifte...ble ikke bedre, men verre etter dette sakte men sikkert verre...jeg har fantastisk mange diffuse symptomer men kan skrive en liten liste:Har hukommelse problemer, konsentr prob,glemmer ord,faller ut i en setn.svimmel,vektøkning/spes rundt livet,takler ikke stress, sliten,urolig innvendig,skvetter lett,natte svette(ikke dagtid)kald hud,og føtter/hender,sover mye-dårlig/ikke utvilt,sukker/salt hunger, vondt muskler/slappe muskler,mistet menstruasj tørt/mistet farge,ofte trist, ofte blå ringer under øynene,lett blåmerker,oppblåst fingre/ansikt,ikke energi.Reagerer på noen matvarer,verking ledd.
Aldri uthvilt,Ukonsentrert,Vektøkning til tross for dårlig appetitt Glemsk ,Forstoppelse eller treg mage Fryser ,Søvnforstyrrelser,Hyppige humørsvingninger Håravfall, tørt og livløst hår , nedstemthet Tørr hud ,ingen kjønnsdrift, blek/deiget hud , svimmelhet sår gror saaaakte,salt og søt hunger, null stamina,lettskremt, takler dårlig konfontasjon,hoven i ansiktet...orker ikke skrive fler skal nå utredes hos dag shjøit på heggeli for binyre, hadde jeg hatt penger så hadde jeg rast ned til belgia men.... tar 2 1/2 grain armour om dagen... lite antistoffer men fortsatt tilstedeværende, men under denne berømte referansen selfølgelig(???) jeg prøver på egen hånd og lære mest mulig om stoffskifte,binyre og hypofyse/hypothalamus funksjon og problematikk siden jeg ikke aksepterer at livet mitt skal være slik
forresten første binyre prøvene lå på morgenenen på3.5(3.5-27) og kvelden 3,1(under 5) har tatt nye prøver med dhea og antisoff mot binyre, acth min ligger på 4(2-7)

tusen takk for svar forresten