Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
23-09-11, 20:08 #7
Sv: Thyreoid fra glostrup apotek
Tak for dit svar.

Glostrup kan ikke levere, fordi de mangler ingredienserne. Deres leverandører kan ikke levere. Det var den forklaring jeg fik af apoteket i dag.
Men jeg har kun købt der to gange indtil videre. Men jeg har kun fået leveret 60 mg. De har ikke kunnet levere 125 mg. I sidste måned, sagde de at det ville komme i begyndelsen af september. Men pga. en masse personlige oplevelser, har jeg ikke haft overskud til at gå på apoteket. Så jeg troede de havde det liggende, da jeg endelig kom på apoteket i dag. Da det så var forsinket igen, gik jeg hjem og ringede til glostrup, for at få en forklaring. Og så sagde de det jeg lige har skrevet.
Da jeg fandt ud af at glostrup lavede thyroid, blev jeg rigtig glad. Det var dejligt at jeg bare kunne få lægen til at sende recepten ned på apoteket, og så skulle jeg jo så kunne hente dem max 2 dage efter. Hvilket jeg jo så ikke helt har kunnet. Øv. Men så må jeg jo nok gøre som du siger. Og så må jeg købe et større lager...
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 77Siste melding: 11-02-14, 16:13 -
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Vægttab & motion har fået mit stofskifte til at crashe
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 09-02-11, 20:29 -
En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 04-09-10, 22:53 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08

Svar med sitat

Bokmerker