Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
13-06-10, 13:19 #10
Sv: 7 problemer din lege sannsynligvis overser
Hei Anisa!
Tror i bunn og grunn årsaken er ganske enkel. De fleste samarbeid og forsøk er betalt og initiert av legemiddelindustrien med det mål for øyet å fremskaffe legemidler som undertrykker symptomer (og som bivirkning fører til at pasienten trenger flere legemidler for bivirkningene.) Dessverre har jeg ikke lenger noen tro på at legemiddelfirmaene er der for å fremskaffe legemidler som gjør folk friske. (Follow the dollar).
Hvorfor i all verden skulle de bruke store ressurser på store kompliserte forsøk der de i tillegg må benytte to faggrupper innen medisinen - de mener jo allerede de har funnet fasit - Levaxin eller annen type syntet T4? Og folk dør jo ikke uansett hvor årsaken til stoffskifteproblemene ligger. Syntet T4 holder jo klinisk liv i folk - jo flere som trenger det - jo bedre - og tenk på all den smertestillende og andre medisinen de kan selge i tillegg.
Ref. listen din i innlegget vedr. fibromyalgipasientene - der en pasient til og med dyttet i seg malariapiller!
Hva som forundrer meg er at ikke flere leger på egen hånd (yrkesstolthet og endorfinkick av å finne løsningen!) uten legemiddelprodusentene - når antallet av denne type pasienter øker på venteværelset - ikke er mer opptatt av å finne løsningen på dette puslespillet.
Informasjonen for å løse det tror jeg ligger tilgjengelig i litteratur og forskning som er utført med tanke på andre sykdommer - det gjelder bare å sette det sammen. Det skal riktignok sies at mange leger er interessert i dette (men de har ikke tittel endokrinolog eller immunolog) - det er jo bla. hos disse jeg har funnet all min informasjon.
Jeg er helt sikker på at antistoffer mot skjoldkjertel kan reduseres og tom. bli helt borte, men etter alt jeg nå har satt meg inn i og lest tror jeg ikke det involverer så mange legemidler - og det er vel det samme legemiddelprodusentene har kommet frem til. Hvorfor forske på noe de ikke kan tjene penger på?
Så dystert og virkelig tror jeg det er, dessverre.
H:-)
Lignende tråder
-
7 problemer din lege sannsynligvis overser
Av rexxy69 i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 27-10-11, 22:30 -
Er skillet mellom lege og alternativ lege eldgammel?
Av Vigdis i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 06-11-10, 12:20 -
7 problemer din lege sannsynligvis overser
Av rexxy69 i forumet Artikler av rexxy69Svar: 11Siste melding: 17-06-10, 16:21 -
Problemer med finmotorikk?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-05-10, 07:13 -
Problemer etter at jeg begynte på levaxin
Av britt i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 18-04-05, 21:09

Svar med sitat
Bokmerker