Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
19-09-11, 22:05 #18
Sv: Lege Thierry Hertoghe i Belgia!
Lulu altså...
Jeg kan slet ikke fatte, du gjorde det...
Hertoghe skriver ikke recepter uden grund. Det var jo ikke "lægemidler" men "erstatnings-hormoner" for de hormoner din krop ikke selv danner nok af. Det kunne sammenlignes med, at man frivilligt skærer sine hormonkirtler ud og smider dem væk. Det er ikke bare nogle tilfældige tabletter... men i de særlig vanskelige tilfælde er det ikke mangel på èt hormon, men på mange dvs. ”multiple deficiency syndrome”. Der er no way at man kan komme sig af den uden at hormonunderskud udlignes ved tilskud.
Det bliver nok svært at give råd om det... Forudsætningerne har ændret sig ved at du har nu hormonmangler der er værre end de var før. Hvad med at skrive til klinikken og bede om en receptfornyelse for alle hormoner du har fået recept på før, og hvis klinikken kan sende recepten til klinikkens sædvanlige apotek "lige om hjørnet", kan apoteket sende det hele til dig, vedlagt kopi af recepten til tolden, for en sikkerheds skyld, men ellers er Belgien et EU-land så der burde ikke være problemer med at sende lægeordinerede hormoner til Norge, mener jeg.
Jeg tror ikke, at du kan restarte optimalt uden de øvrige hormoner og tilskud.
Kan du huske præcis hvilke hormoner og tilskud Hertoghe har ordineret?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
"Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
Av nora i forumet BiblioteketSvar: 21Siste melding: 22-04-11, 16:47 -
"Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
Av nora i forumet Thierry HertogheSvar: 22Siste melding: 22-04-11, 16:47 -
Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-10-07, 14:22 -
Lege
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 21:27 -
Amerikansk lege om TSH
Av Sunva i forumet TSHSvar: 14Siste melding: 09-11-06, 09:19

Svar med sitat

Bokmerker