Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
15-09-11, 14:13 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Hei spira

Ja, jeg antar at det er noe liv i kjertelen fortsatt. En endokrinolog kjente på kjertelen for en tre års tid siden, han sa ikke noe spesielt, men jeg tolket det som om at kjertelen min ikke var smuldret bort ihvertfall. Nå har jeg riktignok lave nivåer av Ft3 og Ft3- hva nå det kan bety. UL hadde vært interessant, men er vel ikke noe jeg blir sendt på, antar jeg. Spørsmålet er vel om hvor mye av kjertelen min som er ødelagt. Sist jeg målte antistoffer hos fastlegen hadde de skutt i været. Men så sa legen at antistoff-målinger (TPO) gjort hos Fürst er upålitelige, så neste gang jeg tester antistoffene analyseres det på Aker. Merker jeg generelt har mindre betennelse i kroppen. Kronisk beinhinnebetennelse har nå forsvunnet. Håper kjertelenbetennelsen også har avtatt. Jeg gjør mitt beste med å støtte opp m kosthold etc. Spennende med den personen som sluttet på Thyroid. Hadde vært interessant å vite hva slags hypothyreose hun hadde
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker