Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
13-09-11, 22:50 #11
Sv: Bevilling på Armour Thyroid i Danmark
Hej Anisa.
Jeg tror det skyldes flere ting.
Generelt har jeg altid fået at vide, at jeg tænker for meget på andre.
Jeg tror det bunder i, at hvis jeg lader mig synke ned i selvmelidenhed, ville jeg ende i en kæmpe depression. -noget jeg bestemt ikke ønsker oveni alle mine andre kvaler.
Dengang jeg var 17 og fik de to blodpropper fik jeg en depression. -som ikke blev behandlet. Jeg kæmpede mig selv op. Dengang lovede jeg mig selv, at jeg ville gøre alt hvad der står i min magt, for ikke at ende i en depression igen!
Jeg er typen der bekymrer mig al for meget om andre. -kan ringe hver dag til min gamle mormor, bare for at tjekke om hun nu lever og har det godt.
Det er et stort plus at tænke så meget på andre, hører jeg tit. MEN ofte ender det med, at jeg så har flere dage i sengen ovenpå mit tilsyneladende 'overskud', hvor jeg ikke kan løfte en arm eller selv klare at tænke på at få noget at spise. -og hvor jeg bare ligger og tuder og har smerter i hele kroppen. Min søde mand siger tit til mig, at jeg tænker for meget på andre, og burde blive bedre til at tænke på mig selv og hvordan jeg har det.
Oveni denne forklaring ligger nok også det, at jeg 'lever' lidt på rusen ovenpå det sidste lægebesøg.
Samt at jeg er så taknemmlig for at have fundet dette forum.
-og det til trods for, at jeg feks i dag ikke havde krafter til at forlade sengen før kl.14.20
Sist endret av majsen; 13-09-11 kl 23:28
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker