Go morgen
Tusind tak for jeres tilbagemeldninger. Det er så skønt at opleve den varme der er her på forumet.
Jeg kunne ikke sove i nat. Havde så mange smerter. -både af min fibromyalgi og min lænd. Har gået en del til kiropraktor for mine hypermobile led der skrider og min kiropraktor har lige fortalt mig, at jeg har det der kaldes en spondylolistese på 5. Lændehvirvel. -og lige nu er det ret slemt.

Når man ikke kan sove, ligger man tit og bryder hovedet med en masse dumme tanker. Og så var det, at jeg i nat kom til at ligge og tænke på, om der nu fra min apotekers side, er blevet sat en masse rav i den?!? Tænker om lægemiddelstyrelsen nu slår fast, at de danske apoteker ikke må bestille Armour hjem til os?!? -og om min læge så hopper fra 'projektet' igen? Ved godt, at man ikke skal bekymre sig på forhånd og tage sorgerne på forskud! -Det er et af de punkter jeg skal arbejde på.
Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde den lov, hvor der står at danske læger gerne må udskrive en recept på et medicin man kun kan få i et andet EU-land?

Her står regnen ned i skomagerdrenge...
Go regnvejrsdag til Jer alle