Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
16-08-11, 11:42 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Hei
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om form under eggløsning. For en stund tilbake var pms verst, nå er pms slett ikke så ille, jeg får egentlig mer energi da. Riktignok kan humøret være irritabelt men den fysiske formen, som har vært problemet hos meg, er fin. Under eggløsning har jeg tre veldig slitne dager. Så går det heldigvis over.
Har tenkt på at dette er veldig rart, særlig at formen har blitt så bra rett før mens. "Moro" å lese at det samme har skjedd meg deg. Tenker hardt i disse dager på om det finnes en kur mot dårlig form under eggløsning. Jeg bruker ingen hormoner utover Erfa da jeg kun opplever bivirkninger av det. Jeg håper imidlertid det vil gå seg til, med tiden til hjelp.
Ellers går det veldig fint med meg. Formen har kommet seg og jeg er mye mer fysisk aktiv enn jeg var for bare noen mnd siden. Går på et kosttilskuddsprogram som jeg er veldig fornøyd med. Utover det tar jeg zink, taurine og b6. Kan anbefale dette for å roe ned et hektisk hjerte. Erfa dosen er fortsatt 3,5 grain. Jeg har ikke tro på det med så lav dose, men nå snakker jeg for meg selv. Har trappet ned til 5 mg hc.
Fint å lese at det går bedre meg deg!!
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker