Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Vanskelig å medisinere
Threaded View
-
31-12-10, 11:12 #9
Sv: Symptomer og jobbstart
Hei og tusen takk for hyggelige svar

Føler meg veldig velkommen her
Jeg er enig i at det ikke er sånn kjempesmart å gå tilbake i jobb i denne tilstanden, men det er vanskelig å la være også...har væt borte i nesten ett år i mammapermisjon, og kjenner en del på ansvaret som venter. Men likevel, jobb er ikke alt..., uansett har jeg tenkt å prøve meg også får vi se hvordan det går.
Har dere noen erfaringer med hvor lang tid det tar fra man er satt på riktig dose (noe legen nå sier jeg trolig er) til man merker bedring/friskhet? Jeg syns det går litt opp og ned. noen dager er jeg helt bortreist, mens jeg kan føle meg noe bedre andre dager. Men i dag da jeg stod opp så jeg ikke ut. Øynene var helt innsunket i store poser:( Og jeg er kanontrøtt...selv om jeg sov åtte timer i natt...i strekk..Så noe er helt galt...
Har lest meg litt opp på binyreproblematikk, men jeg forstår at man gjerne har lavt blodtrykk og at levaxinen ikke fungerer i slike tilfeller. Levaxinen endrer jo verdi ut fra hva slags dose jeg står på, men jeg merker ingen forskjell selv...
Kan kjenne meg igjen i noen av symptomene, men mest i dem som går kun på lavt stoffskifte. Hvor kan man sjekke dette med binyretretthet? Lurer også på hva du Jeanette mener med tilskudd av t3?
Jeg har prøveresultatene mine her, som ble tatt for en uke siden. Jeg finner Ft4, men ikke FT3???
Her er verdiene:
TSH: 1.2
Fritt T4; 25,5
Anti-TPO: 184
Har fått beskjed om å stå på samme dose, som jeg endret for tre uker siden og ta nye blodprøver om tre uker. Hmmm. Flott om noen kan se på disse prøveresultatene altså, og også forklare meg hva Ft3 er...
Veldig takknemlig for svar
Lignende tråder
-
Vanskelig å etablere seg i dag gitt...
Av Moxa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 17-02-10, 22:26 -
lett/vanskelig er det å bli gravid med stoffskiftesykdom?
Av Lissa i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 29-10-08, 21:03 -
hjelpes meg, så vanskelig dette er.
Av Frustrert i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-05-08, 18:28 -
Vanskelig å orientere seg
Av Bille i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 18-08-07, 10:27 -
Vanskelig å bli gravid?
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 25-05-05, 13:54

Svar med sitat
Bokmerker