Viser søkeresultater 1 til 10 av 179
Threaded View
-
23-07-11, 18:59 #9
Sv: Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Ja jeg kan godt se at det virker lidt underligt, men jeg har vist bare været for sløv med at opdatere
Dengang jeg fik Glostrup Thyroid, var der pludselig problemer med leveringen, så istedet havde apotet skaffet mig et andet præparart - så vidt jeg husker var det Armour - men de kunne ikke love mig at de kunne skaffe mig det igen
På det tidspunkt syntes jeg at jeg havde prøvet alt for mange slags stofskiftemedicin og kontaktede min endokrinolog og han accepterede at jeg fik Erfa. Jeg har 3-4 gange mailet til endokrinologen for at få en ny recept men han svarer ikke på den. Nu har jeg prøvet igen i denne uge, men han er på ferie, så jeg afventer lige en reaktion efter ferien - ellers sender jeg en ny og mere uddybende mail, hvor jeg ikke spørger om jeg kan få en ny recept, men istedet spørger hvornår jeg kan forvente at den havner i min postkasse 
Så snart at den nye portion er hjemme, vil jeg med glæde hjælpe
Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 77Siste melding: 11-02-14, 16:13 -
24.02.2009: Påbegynt dagbok
Av Vigdis i forumet DagbokerSvar: 3Siste melding: 18-07-10, 12:02 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Mat og Helse for September?
Av marge i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 03-09-05, 23:36

Svar med sitat

Bokmerker