Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
22-09-07, 23:27 #9
Takk igjen for svar, nå lærte jeg noe nytt. Så B12 mangel har ofte sammenheng med autoimmunt, det visste jeg ikke. Nei, jeg har ikke noe problemer med tarmen, svigermor har cøliaki så jeg vet litt om hvordan det utarter seg. Virker som jeg har sluppet unna det, heldigvis. Men glemskhet og konsentrasjon er slitsom, så jeg prøver tipset ditt først med selen. Jeg har standarordre fra lege om å komme innom for å ta blodprøver fast hver tredje mnd. Det er alltid hauger av glass som blir tatt men jeg har egentlig aldri tenkt over hva hun tester, bare latt dem tappe meg
Neste gang skal jeg sjekke om hun har sjekket d vitaminer. Hva er rakitt for noe da?
Er det slik at hvis en har autoimmun er man mer disponert for enkelte sykdommer?
Takk igjen for svar, setter stor pris på å høre andres erfaringer.
Lignende tråder
-
Når pillen er tatt, så er problemet ute av verden...
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 01-09-11, 19:52 -
Blir ikke tatt seriøst...
Av belle i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 46Siste melding: 25-10-10, 15:18 -
tatt ultralyd-kjertel var helt normal?
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-06-08, 12:15 -
Bilder jeg har tatt :)
Av Lilja i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 11Siste melding: 03-10-06, 20:59 -
Hvilke blodprøver skal jeg be om å få tatt ?
Av wensiesv i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 19-09-05, 13:14

Svar med sitat
Bokmerker