Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
22-09-07, 10:21 #6
Svaret på 1. er vel at den midlertidige typen fødselshypothyreose oppstår rett etter en fødsel. Den begynner ofte med at stoffskiftet blir for høyt og så kommer det en lengere periode med alt for lavt - og man har antistoffer som blir borte når sykdommen kulminerer, som kan drøye til over et år.
Levaxin gis for å avhjelpe følgene av det lave stoffskiftet og det jager også antistoffer.
Hvis man gir for mye Levaxin i denne situasjonen kan det, som du er inne på, nok bli vanskelig å oppdage at den er midlertidig.
Som jeg oppfatter din situasjon så ble antistoffene oppdaget ved en tilfeldighet og du begynnte behandling før graviditeten.
Og du har antistoffene enda, og da kan du nok slå deg til ro med at det er en varig tilstand du har.
Så kan du bare være glad for at Levaxinen virker godt så du ikke får alle disse kroppslige plagene som mange sliter med.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Når pillen er tatt, så er problemet ute av verden...
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 01-09-11, 19:52 -
Blir ikke tatt seriøst...
Av belle i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 46Siste melding: 25-10-10, 15:18 -
tatt ultralyd-kjertel var helt normal?
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-06-08, 12:15 -
Bilder jeg har tatt :)
Av Lilja i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 11Siste melding: 03-10-06, 20:59 -
Hvilke blodprøver skal jeg be om å få tatt ?
Av wensiesv i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 19-09-05, 13:14

Svar med sitat
Bokmerker