Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Fra lavt til høyt
Threaded View
-
15-07-11, 13:35 #11
Sv: Fra lavt til høyt
Hei..
Endoen foklarte smertene med ett kraftig immunsvar fra kroppens side. Å jo det har vært helt j***** vondt. Overalt. Stiv og vanskelig og gå. Jeg har alltid vært aktiv med fjellsport, ski og all slags trening men det siste året har jeg nesten ikke klart og bevege meg. Har vært hos 3 reumatologer, fysioterapeut, naprapat, idrettslege, akupunktur, kopping og jeg vet ikke hva. Reumatologene har nærmest ledd og lurt på hvorfor jeg var der.. Utroligydmykende.
Fysioterapeut og naprapat har ikke skjønt stivheten som var like ille dagen etter. Så jeg har brukt sterke NSAIDS (Orudis, Voltaren osv) for å holde det i sjakk. Nå slipper jeg og bruke slikt og det er helt fantastisk. Er fortsatt stiv og støl men helt akseptabelt.
Er ikke rart man blir fortvilet. Men du - jeg tror det er bortkastet med alle disse behandlingene. Det som hjelper er at stoffskiftet kommer under kontroll.
Jeg gleder meg over bedringen og håper det holder.
Da min FT4 var 45 måtte jeg på 5mg x 8 pr dag for å få bedring. 5mg x 4 var ikke nok. Ønsker deg så veldig god bedring!
Gekko
Lignende tråder
-
Fra høyt til lavt
Av Pebles i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 11-11-11, 09:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05 -
For lavt eller for høyt ??
Av kitten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 06-12-06, 18:30

Svar med sitat
Bokmerker