Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Ille det du forteller om faren din . Det kan nok ha satt noen smertefulle spor i deg når du får en sykdom i samme gruppe. Og faren din er nok ikke den eneste med en liknende historie.

Smart å høre på JosieS og få kontakt med en øyelege eller klinikk raskt. Viktig at du har gode fagfolk, både til å behandle deg, og til å gi deg trygghet. Du blir ikke bedre av å gå rundt med angsten langt oppe i halsen!

Vær også klar over at når du går til en lege på sykehuset, så hører han til en annen "skole" enn de legene som ber deg ev kutte ut gluten. Man kan ha reaksjoner på gluten uten at det slår ut på tester, det skal finnes endel forskning om dette. Det kan være lurt å ha flere tanker i hodet samtidig, for eksempel at ikke alle leger kan alt, og at de tilhører forskjellige retninger. Det finnes forskning som viser at selen hjelper til å danne T3 fra T4 og det finnes forskning som viser at selen hjelper antistoffene til å gå ned. Legene har ikke lest all forskning å eget området, det er for mye stoff. Men mange leser dessverre alt for lite

Lykke til
Synes det er rart at ikke all denne forskningen når fram til både de som studerer og til de som allerede er spesialister. For alle leger vil vel at pasientene skal bli raskest mulig friske vil jeg tro. Men jeg skal fortsette å ta tilskudd unttatt D-vitamin. Legen sa det ikke var nødvendig å ta tak i det med øynene for øyeblikket. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Det føles slitent i det høyre øyet og det venstre er litt rødt. Tror jeg får ringe å høre jeg.

Takk for svar begge to og ha en god helg