Jeg kan ikke Grave`s, men vil likevel sende deg en
Ifølge legen min vil de aller fleste få det greitt med korrekt medisinering, og det må jo være målet, iallefall til det motsatte er bevist.
Jeg er veldig sta; da jeg fikk konstantert lavt stoffskifte og antistoffer og etterhvert struma med knute + diabetes 1, sviktende syn etc., så bestemte jeg meg for at denne dritten ikke skulle få knekke meg.
Jeg leser meg opp på all kunnskapen her på forumet, google er også en flott oppfinnelse, jeg har forandret kosthold for å kontrollere diabetesen og har tatt imot masse fornuftige råd fra folk her på forumet. Nå knasker jeg paranøtter, tar selen, jern og magnesium + multivitaminer for å gjøre det jeg kan for meg selv. Jeg har mast meg til og få tatt en gentest etter at jeg ble gjort oppmerksom på at det kan kanskje være problemet mitt.
Jeg har snudd fokus på en måte. Jeg nyter alle gode dager, og enhver liten filleting jeg gjør, gir jeg meg selv skryt for. Dårlige dager og perioder velger jeg og bestemme meg for er "avslappingsdager" i stedet for å tenke på hvordan det hadde vært om jeg hadde vært frisk.

Det er tungt når man ikke vet hva som skjer fremover, men det viktigste akkurat nå er å se lyst på fremtiden. Du er "oppdaget", du får medisiner, og med mindre ting skjer fremover så skal du snart føle deg bedre. Se lyst på livet og ta vare på alt det som er positivt og godt rundt deg. Det gir deg styrke, og styrke er viktig når man skal stable helsa på bena igjen.
Lykke til!