Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
07-07-11, 09:29 #6
Sv: Mindre bivirkninger av Eltroxin eller Euthyrox?
Jo, BeritM. Der findes en form for syntetisk Thyroxin, der ikke er så kendt, men som angiveligt skulle være meget bedre indgående i kroppens totale hormonspejl dvs. færre bivirkninger, bedre effekt og angiveligt også bedre "samarbejde" med kroppens øvrige hormoner. Jeg mener at have læst mere end en gang, at medicinalindustrien ser helst denne form for Thyroxin hvor peber gror og glemt, fordi det er meget nemmere og lettere at markedsføre Synthroid, Levaxin, Eltroxin etc. dvs. levo-thyroxin, hvor den jeg peger på i mit svar til dig, hedder dextro-thyroxin. Du kan læse om dextro-thyroxin her.
Det ville sørme være spændende, om nogen herfra, i fremtiden kunne komme i behandling med dextro-thyroxin og berette om erfaringer. Mig bekendt, findes der ingen patienter i Skandinavien, der er i behandling med Choloxin®.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Mindre HC med mer pregnenolone..?
Av Kevlin i forumet PregnenoloneSvar: 16Siste melding: 20-03-11, 21:36 -
Levaxin, Eltroxin, Euthyrox, kontraindikasjoner, kontraindikationer
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 30-05-10, 16:09 -
Levaxin, Eltroxin, Euthyrox, kontraindikasjoner, kontraindikationer
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 30-05-10, 16:09 -
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05

Svar med sitat
Bokmerker