Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
Regner ikke med å få anbefalinger av syntetisk medisin her inne, lurer bare på det finnes et alternativ til Levaxin, som man ikke får kroppsverk, frysninger og influensafølelse av.
Jo, BeritM. Der findes en form for syntetisk Thyroxin, der ikke er så kendt, men som angiveligt skulle være meget bedre indgående i kroppens totale hormonspejl dvs. færre bivirkninger, bedre effekt og angiveligt også bedre "samarbejde" med kroppens øvrige hormoner. Jeg mener at have læst mere end en gang, at medicinalindustrien ser helst denne form for Thyroxin hvor peber gror og glemt, fordi det er meget nemmere og lettere at markedsføre Synthroid, Levaxin, Eltroxin etc. dvs. levo-thyroxin, hvor den jeg peger på i mit svar til dig, hedder dextro-thyroxin. Du kan læse om dextro-thyroxin her.

Det ville sørme være spændende, om nogen herfra, i fremtiden kunne komme i behandling med dextro-thyroxin og berette om erfaringer. Mig bekendt, findes der ingen patienter i Skandinavien, der er i behandling med Choloxin®.