Hei!

Nå har jeg prøvet Levaxin med lite hell,måtte slutte. Så fikk jeg resept på Eythyrox, først 25 i to uker, så øke til 50 i to uker, og da gikk det galt igjen. fikk noen heftige bivirkninger, som bla hjertekrampe. Sluttet med dem for ca 1o dager siden,føler meg fortsatt elendig. I morgen skal jeg til legen igjen, og ta nye blodprøver, og få nye medisiner. Er det nå man bør begnne på de naturlige medisinene ?

Legen min sa han ikke hadde hørt om Armour thyroid, men jeg tror jeg heller vil prøve det nå enn enda en bivirkningrunde. Er det flere bivirkninger av de syntetiske medisinene ? Legen trodde ikke jeg tålte innholdsstoffene.

Hadde egentlig tenkt å prøve ut volvat men har satset på å gi legen min en sjans til, men kjenner jeg er litt nervøs nå, og litt opprådd på hva jeg skal si og gjøre . Har økt veldig i vekt også, går opp minst to kg i uka, og det bør stoppe da jeg nå brått for første gang i mitt liv har en overvekt BMI. Det gjør meg bekymret .

Føler meg ganske dårlig. Muskelsmerter, hodepine, hjertekramper, diare, vannansamlinger, tretthet men får ikke sove om natten selvom jeg er trøtt osv .

Takknemlig for svar .