Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
16-06-11, 21:52 #5
Sv: Hvorfor er forholdet mellem Reverse T3 / Total T3 vigtig?
Tusen takk for svar Anisa. Jeg ser i en annen post at du ikke har overskudd til dette nå, så da håper jeg du bruker tiden til å komme «ovenpå» igjen (her skulle jeg satt inn det røde hjertet til høyre her, men jeg får det ikke til). Ikke stress for å svare på denne posten, jeg har god tid.
Jeg har lav sum på forholdet mellom T3 og RT3. Men det kan vel i alle fall ikke være riktig å gå ned på medisinen pga. dette? Jeg har følt meg ganske (merk ganske) bra den siste tiden, men det er liksom «noe» som ikke stemmer.
Jeg husker ikke helt, men har vel gått på Erfa et par år nå. Kanskje er det som du sier, at man må være tålmodig og ta tiden til hjelp.
En god natt til alle (jeg prøver fremdeles å sette inn en smiley, men det går visst ikke). Jeg fikk det til tidligere i dag, er nok for sent nå.
Lignende tråder
-
Relation mellem hypothyreose og B12 vitamin
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 1Siste melding: 09-11-10, 13:06 -
S-reverse T3
Av Pluto i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 10-09-10, 01:02 -
Forholdet mellom FT4 og TSH
Av biff i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 22-05-10, 09:27 -
Lege-pasient-forholdet ved funksjonelle lidelser
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 0Siste melding: 21-12-09, 00:33 -
Afi-B-Total
Av Damen i forumet B-vitaminerSvar: 0Siste melding: 17-12-09, 23:01

Men noget ved jeg dog: det tager tid at genoprette den rette T3/rT3 ratio over tid. Jeg tror, at først hvis det fremgår af gentagende målinger at T3/rT3 ratioen forbliver for lav, bør man overveje at øge medicinen.
Svar med sitat

Bokmerker