Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
.. Bruker bare now foods spray nå -
Jeg har alltid med HGH-sprayen i veska, men husker alikevel ikke å spraye hver dag.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg bruger selv bodybuildernes yndlings aminosyrecoctail HGH Surge fra Source Naturals, men vil jeg snarest også teste "dit" spray as well. Tak for tipset.
Hei på deg Anisa

Bruker du forstatt overnevnte produkt og HGH-sprayen? Hvor mange spray trykker du i deg pr dag?

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Det er sjældent, at jeg sådan "bare" hopper i med begge ben og blankt stoler på et remedie. IGF-1 er sådan et remedie, især fordi beskrivelserne i mange kilder på nettet, lader til at stemme overens med, hvad jeg har nærlæst om Væksthormonet. Væksthormon er rigtig svær at behandle med, da finjustering (pga. de ufatteligt små mængder det opererer med) er meget vanskeligt at ramme plet.... Så er IGF-1 i sprayform både nemmere og mere "målfast" at anvende som selvhjælp.

Indtil videre er jeg meget fornøjet, selv om fornøjelsen (lige nu) er mest "på tro og love". Noget er alligevel sket, selv om det kun er gået 7 dage på ½ dosis: jeg kan igen omslutte mit mit venstre håndled med højre hånd (midtfingeren mod tommelfingeren) og omvendt!

Det kunne jeg ellers ikke (mere) i flere år.

Fortsættelse følger....
Jeg venter spent på fortsettelsen. Selv har jeg gått 7-8 kilo opp igjen de siste 4-5 mnd...
jeg begynte med HC ifjor; men vet ikke om det har med den gjøre - - kanskje er det noe helt annet som gjør utslag.