Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Dine tal er fine...
Threaded View
-
11-06-11, 10:47 #1
Dine tal er fine...
Måske nogen vil være sød at hjælpe mig lidt?
Jeg fik konstatreret lavt stofskifte nov. 09.
Havde lige skiftet læge og han opdagede det, så tak til ham.
Dog. Jeg har ikke tillid til ham mere.
Da jeg fik konstateret det, var jeg lige herinde og vende, men kunne og kan stadigvæk ikke finde ud af alle de tal.
Det er en stor jungle for mig og jeg synes heller ikke, at mine tal ligner nogen andres
Oveni blev jeg temmelig skræmt af at læse herinde.
Tænkte at 'det her dør jeg sg nok af', så jeg har 'bare' taget min pille og håbet på det bedste.
Nu døjer jeg med myoser, ondt i muskler, fryser/sveder indenfor sek/minutter og ryster hvis der går for lang tid ml. måltider.
Jeg gik derfor til lægen og fortalte ham om det for en uge siden og da var det et år siden, jeg sidst havde fået foretaget en blodprøve.
Jeg vidste jo ikke, at der skulle tages en prøve og havde taget en Euthyrox ca. 2 timer før (så er nivueaet vel højt...)?
Nogle dage efter sagde han, at mine tal er 'fine', måske jeg endda lå lidt for højt.
Jeg fatter ingenting
Han ved godt, at jeg har en psykisk lidelse.
Skal lige sige, at jeg ikke er psykotisk og at jeg på ingen måde har overrendt ham, hverken med stofskiftet eller min psyke.
Alligevel var hans konklusion, at jeg nok var stresset og angst og at jeg skulle læse inde på NetDoktor. dk i stedet for her på Jeres forum
Jeg synes dog ikke, der sker ret meget inde på Netdoktor og har ved siden af læst mig til, at de sletter alle tråde, som omhandler TERM.
Det er rigtig, at jeg er stresset for tiden, men jeg føler, at han kun kikker på de her tal og at alt er okay, selvom jeg ikke har det sådan.
Man burde vel kunne have både psykiske og fysiske symptomer?
Jeg ventede meget længe med at bestille tid, for jeg havde nærmest opgivet på forhånd og der skete jo også det, som jeg havde frygtet - jeg har 'bare' gak i låget
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
"Pas godt på dine barnedrømme"
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 15-10-11, 23:25 -
Fine blodprøver?
Av Mathilde i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 0Siste melding: 22-03-11, 15:03 -
- Neivel, så får du bare gå med plagene dine, da!
Av Sonja Midtlien i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 31-05-09, 08:45 -
Hva ligger dine T4 verdier på med ARMOUR og / eller kombi?
Av RIGG i forumet Normalverdiene?Svar: 1Siste melding: 30-06-07, 01:05

Svar med sitat
Bokmerker