Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
20-05-11, 16:58 #1
Farlig å bråseponere Levaxin?
Jeg har hatt diagnosen lavt stoffskifte i to år. Har gått på stadig mer levaxin, nå 100 mcg. I samme periode har jeg også slitt med mange anfall av veldig høy puls både når jeg er i ro og under jogging. Pulsen har hoppet fra 65 til 153 når jeg har sittet ned, fra 120 til 223 under jogging. Skremmende.
Har vært hos hjertespesialist, han sa hjertet mitt var helt friskt.
Ex-legen min uttalte nylig at han ikke trodde jeg hadde lavt stoffskifte, allikevel, men ga samtidig sin godkjennelse til å øke dosen noe... En slik lege kan jeg ikke forholde meg til, så jeg har skiftet lege nå. Har ikke truffet den nye legen ennå, men jeg planlegger å bestille time på mandag for å diskutere at jeg helt på egenhånd har seponert levaxinen. Dette fordi jeg begynner å tro at det er levaxinen sin skyld at jeg har disse skremmende hjerteanfallene.
Men, er det farlig å bråseponere levaxin? Har lest om flere på nettet som har gjort dette... Har hatt et litt urolig hjerte i dag, på 5. dagen uten levaxin... Men det har også vært endel stress... Det jeg er bekymret for er at seponeringen skal gi meg hjertesymptomer, noe jeg virkelig ikke orker mer av!! Håper noen har erfaringer angående dette. Har ikke lyst til å ringe legevakta...
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Kalsiumtilskudd, farlig?
Av nora i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 16Siste melding: 11-11-14, 08:10 -
Kolesterol og fett: Er det farlig?
Av Mod i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 3Siste melding: 23-09-12, 17:57 -
Kalsiumtilskudd, farlig?
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 4Siste melding: 07-05-09, 14:46 -
Trening farlig når man har vært syk?
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 15-01-07, 18:30 -
Hvor farlig
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-04-05, 09:51

Svar med sitat
Bokmerker