Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
09-05-11, 16:59 #7
Hva spør jeg legen om på Onsdag? Haster!
Jeg har tidligere postet mine resultat fra spyttprøve ved Haukeland Sykehus, som viste kortisol morgen: 1,2 og kveld:0,6.
Har fått Andrenal Cortex i posten, men vil ikke starte med disse før jeg har vært hos legen, i tilfelle flere prøver burde taes?
Jeg er tom i musklatur, vekttap, lavt blodtrykk, hyppig urinering, og stort væskeinntak osv.
Jeg føler meg også "tykk" der hvor skjoldbrukskjertelen sitter, men vet ikke om det annet inni der som tuller seg til litt. Som man har svelgt en potet, bare utenpå spiserør, eller som om man lager en klassisk "Stælken Gundersen" om dere husker den karakterens hake/hals. Vreint å forklare.
Noen tips til hva jeg skal spørre legen om!? Klarer ikke finne ut selv, drukner i informasjon egentlig!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Thyreoideahormon-lignende: Eprotirome
Av Anisa i forumet KolesterolSvar: 1Siste melding: 16-03-10, 16:23 -
Noen som er misfornøyde med Armour/ lignende preparater?
Av Bittebitt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 27-12-09, 05:13 -
Noen andre som har opplevd lignende?
Av luripus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 24-08-07, 12:32 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Influensa-lignende følelse
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-03-07, 21:06

Svar med sitat

Bokmerker