Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
13-04-11, 18:29 #1
FATIGUE, som kan ha sammenheng med kreftbehandlingen
Jeg har "gode" nyheter. Hadde kreft som 4-åring, og var med på frivilig forsknings/ etterundersøkelse for ett års tid siden. Ble oppringt i dag og invitert videre fordi jeg lider sterkt av FATIGUE, som kan ha sammenheng med kreftbehandlingen, og nok har sammenheng med både stoffskifte og binyretrøbbel nå. Har alltid gjort som alle andre uten å ha samme kapasiteten, egentlig.
Så får jeg iallefall et brev fra Radium/ Rikshospitalet som sier det er en trolig sammenheng med behandlingen og min situasjon i dag. Kan være kjekt å ha i forbindelse med NAV senere??
Jeg klarer ikke jobbe 100%, men klarer mer enn 50%. Ergo har jeg INGEN rettigheter virker det som. Jeg har ikke penger til å få halv lønn, og orker ikke jobbe fullt 6 mnd. får å igjen få sykepenger.
Lignende tråder
-
Fatigue after eating
Av Jeanette Ws. i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 21-02-11, 09:59 -
på 'adrenal fatigue' (binyreutmattelse)
Av tiwas i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 14-01-11, 12:47 -
Adrenal Fatigue, Part 1 and 2
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 08-12-09, 15:06 -
E-bok: Adrenal Fatigue and Cortisol
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 13-02-09, 11:52

Svar med sitat

Bokmerker