Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
16-04-11, 10:31 #3
Sv: Lavt stoffskifte eller ikke?
Hei Hella

Du hadde forhøyet Anti-TPO allerede for to år siden. Og blodprøven i mars nå viser at den har steget betraktelig. Du har en betennelsestilstand i kjertelen som sannsynligvis ender med at den ødelegges. Denne blodprøven er ikke i grenseland.
De andre stoffskifteprøvene dine er også lave, men TSH er innenfor, og det er nok derfor legen din mener at prøvene bare er i grenseland. Jeg vet ikke nok om hvorfor TSH ikke følger en lav T4 og T3, men det kan du lese om her på forumet.
Argumenter med forhøyet Anti-TPO, lav T4 og T3, mange symptomer og samme sykdommen hos mange av dine nærmeste. Så håper jeg du får hjelp og ikke behøver å langpines med dette.
Lykke til
Lignende tråder
-
Binyreproblemer eller lavt stoffskifte?
Av Chicharito i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 9Siste melding: 05-04-11, 15:16 -
Lavt stoffskifte eller binyretretthet??
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 06-07-10, 20:55 -
Lavt stoffskifte eller utbrent??
Av Søvniiiig i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 12:37 -
Lavt stoffskifte eller ?
Av Sonye i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 13-03-08, 17:56 -
Har jeg lavt stoffskifte eller.....?
Av jan-1962 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 21-01-08, 17:54

Svar med sitat
Bokmerker