Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Vel, Jon, det var du som spurte, men da er det tydeligvis ikke interessant å få svar når det ikke er det svaret du ønsker.

Slik jeg ser det er dette forumet til for oss som ikke får det vi trenger hos legen. Hvis du finner det du ønsker hos legen og ikke her, så har ikke du og jeg det samme problemet.
Igjen vil jeg minne om forumets disclaimer. Forumet er ikke til erstatning for lege.

Jeg betviler like mye at du mener å ha hatt nytte av terapeutiske råd på dette forum som jeg betviler at det finnes en lottovinner pr uke. Men at det finnes en lottovinner pr uke betyr ikke at alle som spiller på lotto vinner.

Kanhende bør jeg sitere forumets retningslinjer:

"Opplysninger og råd på dette nettstedet må aldri brukes i stedet for kontakt med, undersøkelse hos, eller behandling av lege og annet helsepersonell. Opplysninger og råd på dette nettstedet må heller ikke brukes som utgangspunkt for å stille diagnoser, endre medisin eller dose, eller avgjøre valg av behandling."

Det er helt utrolig at min anmodning om ikke å avvise legers og endokrinologers vurdering skulle lede til så mange engasjerte innlegg.