Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
15-04-11, 21:19 #20
Sv: Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!
Jeg betviler ikke at du vurderer din situasjon som bedre.
Jeg har aldri fulgt råd her på forumet, og føler meg bedre. Noen har en annen erfaring. Kan man ut fra dette konkludere med at råd på dette forumet er den eneste veien til en bedre hverdag?
Nei. Man kan ikke trekke en slik konklusjon.
De fleste av oss innser at det er tryggere å bruke bilbelte enn å la være. De fleste av oss har en eller annen gang sittet i bil uten å ha festet bilbeltet og likevel overlevd.
Men når vi ser på samfunnet som helhetet, er det åpenbart at færre mennesker ville ha dødd hvis alle brukte det enn ingen.
Utsagn fra en person som en dag kjørte uten belte og overlevde, bør ikke tas til inntekt for å mene at man ikke skal høre på de som argumenterer for å bruke belte.
I dette tilfellet er "bruk av belte" å konsultere med en eller flere leger, og vektlegge disses vurderinger fremfor ukvalifiserte råd.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
Lignende tråder
-
Endring på blodprøver
Av kita1288 i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 07-02-11, 22:02 -
Hvad enhver stofskiftepatient bør vide om Levaxin og Eltroxin!
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Det begynner å skje noe
Av JoJo i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 07-08-05, 17:20

Svar med sitat
Bokmerker