Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Hej Jon
Dit sidste indlæg på forummet er dette:

Du har postet det d. 29. august 2008 kl. 22:45. Efter det var du fraværende, indtil i dag, hvor jeg ser på Onlinelisten, at du påbegyndte et svar til Vilje i tråden Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!, hvor jeg har postet to "bastante" svar til Vilje i dag.

Efterfølgende ser jeg, ligeledes på Onlinelisten at du nu læser Retningslinjer for bruk av forumet og taget i betragtning, at hovedparten af dine indlæg på forummet handler om mantraen - "stol altid først på lægen, og ikke på hinanden" - forventer jeg at du vil kritisere forløbet af tråden til Vilje.

Det er bare skide trist, hvis det eneste der kan få dig til at logge på forummet igen, er kritik af de få af os, som bruger tid og hjerte på at hjælpe hinanden ud af den håbløshed, som ansvaret for alene ligger hos deres læger.
Så du mener at det er "skide trist" at andre er kritisk til at du fraråder gravide kvinner å høre på leger?

Du innleder argumentasjonen ved å vise til at jeg ikke har vært pålogget siden 2008. På hvilken måte diskvalifiserer det meg fra å minne forumdeltakerne om forumets disclaimer? Det er du som har gitt medisinske råd, ikke meg. Jeg har vist til disclaimeren.

Jeg foreslår at moderator flytter Anisas opprinnelige post der hun advarte mot kontakt meg lege, såvel som innleggene som fulgte, til en tråd der man diskuterer forumets grenser. Disclaimeren stiller krav til leseren, ikke til posteren. Kanhende er det grunn til å diskutere dette?