Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
15-04-11, 20:20 #11
Sv: Enhver endring i dosering bør skje i samforståelse med legen.
Så du mener at det er "skide trist" at andre er kritisk til at du fraråder gravide kvinner å høre på leger?
Du innleder argumentasjonen ved å vise til at jeg ikke har vært pålogget siden 2008. På hvilken måte diskvalifiserer det meg fra å minne forumdeltakerne om forumets disclaimer? Det er du som har gitt medisinske råd, ikke meg. Jeg har vist til disclaimeren.
Jeg foreslår at moderator flytter Anisas opprinnelige post der hun advarte mot kontakt meg lege, såvel som innleggene som fulgte, til en tråd der man diskuterer forumets grenser. Disclaimeren stiller krav til leseren, ikke til posteren. Kanhende er det grunn til å diskutere dette?Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
Lignende tråder
-
Endring på blodprøver
Av kita1288 i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 07-02-11, 22:02 -
Hvad enhver stofskiftepatient bør vide om Levaxin og Eltroxin!
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Det begynner å skje noe
Av JoJo i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 07-08-05, 17:20

Svar med sitat
Bokmerker