Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
15-04-11, 18:16 #19
Sv: Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!
P.S. Mener at have læst på forskellige udenlandske forums for vordende mødre, at en slags graviditets "standard" for dosering af Erfa Thyroid og Armour Thyroid var oppe på ca. 300 mg (Erfa) eller op til 5 grain Armour....
Hvis du bliver spurgt om dosering og skal derfor svare at du er i behandling med Erfa Thyroid og at det svarer til en daglig dosering på ? mcg T4 og ? mcg T3 (ved 3 grain/180 mg) og du kan sende dette link: http://www.erfa-sa.com/thyroid/english/mono_en.html . Du kan tilføje at Erfa Thyroid er produceret i Canada, og er bl.a. godkendt af FDA (de amerikanske lægemiddelmyndigheder) til ordination i USA til behandling af hypothyroidism samt at den forhandles i Norge og i Europa på recept. Resten må de selv ulejlige sig med at finde, hvis de vil. Ellers er din graviditet et hovedemne.
Du kan beregne hvor meget T4 og T3 du får om dagen af nedenstående opstilling, hvor afhængig af hvilken styrke tabletter du får - kan du lægge værdierne for T4 sammen, og for T3.
In each Erfa Thyroid 30 mg tablet embossed “ECI 30”, there is 18 mcg. of T4 and 4 mcg. of T3;Det kan godt ske at de bliver forvirrede, men uanset hvor forvirrede de bliver - er dette ikke rette tidspunkt at skifte til anden medicin. Nu skal din graviditet passes.
In each Erfa Thyroid 60 mg tablet embossed “ECI 60”, there is 35 mcg. of T4 and 8 mcg. of T3;
In each Erfa Thyroid 125 mg tablet embossed “ECI 125”, there is 73 mcg. of T4 and 17 mcg. of T3.
So the ratio is 4.5 T4 : 1 T3.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Pakningsvedlegget til Erfa? Om dosering.
Av Fanteri i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 01-08-10, 11:41 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker