Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
13-04-11, 11:46 #10
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Hva jeg har gjort etter januar (som jeg tror har vært med på å gjøre meg frisk):
VSL#3 , kjempekraftig probiotika
FOS
ca 3 mnd med soppkur candida
progesteron (overgangsalder)
østrogen gel (overgangsalder)
testosteron gel
doblet DHEA dosen til 25 mg
Ultra Clear
pregnenolone 100 mg i tre mnd, deretter 50 mg
2 tarmskyllinger (skulle tatt flere)
Eller har jeg fortsatt med melatonin, B-12, A-vitamin, D3, selen, magnesium.
Det er stort sett slutt med søvnproblemene mine. Jeg er nesten alltid uthvilt på morgenen. Jeg kan ha enkelte dårlige netter av og til. Me de er skjeldne. Før var de nettene jeg sov godt skjeldne. Jeg tror det knøttlille dosen med testosteron var viktig, også doblingen av DHEA, var veldig lav på begge to.
Jeg antar at det skjedde noe med tarmopptaket mitt, slik at jeg ikke trengte så høy dose med thyroid. Og jeg antar at da jeg fikk fylt opp lageret med pregnenolone, og fikk gode doser med testosteron, DHEA, østrogen og progesteron så kunne kanskje binyrene slippe å stå på tå hev? Dette altså sagt av en amatør uten medisinsk bakgrunn...• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker