Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Binyretretthet???
Threaded View
-
08-04-11, 20:26 #11
Sv: Binyretretthet???
Hei igjen,
Jeg er har ingen utdannelse men kun egne erfaringer når det gjelder lavt stoffskifte, (Hashimotos).
Det er ikke enkelt og det er mange symptomer som er like for mange sykdommer...
Jeg ble spurt ut om alle tenklige ting og det ble antydet at jeg hadde depresjon før jeg fikk diagnosen min, jeg nektet og forklarte at jeg hadde ingen grunn til det, grei familie, jobb osv.
Du sier at du har kraftige blødinger og har måttet ta jern osv. Din FT4 ligger i nedre ref område, TSH i øvre. Dette kan være signal om at stoffskiftet ditt ikke er helt som det skal være. Det er snart 1 år siden du tok prøvene så mye kan ha skjedd på den tid..
Jeg synes du skal be om å få ta nye stoffskifteprøver i alle fall;
FT4
T3
TSH
Anti TPO
Disse må du ta om morgenen før du har tatt annen medisin.
Dersom legen din ikke lytter til deg så kanskje du rett og slett bør prøve å finne en ny, det er ikke alle som har greie på det med stoffskifte og binyre etc.
Håper du får hjelp
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyrebarksvikt vs binyretretthet
Av username i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 03-02-11, 23:20 -
DHEA og binyretretthet.
Av Jeanette Ws. i forumet DHEASvar: 4Siste melding: 01-07-10, 18:40 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20

Svar med sitat

Bokmerker