Liten oppdatering:

I dag har jeg gått ned til 2.5 grain eller 150 mg thyroid. Hadde aldri troddd at jeg skulle gå så lavt ned. Jeg bruker 17,5 mg hc. Kanskje jeg må gå ned der og. Gikk ned på pregnenolone fra 100 mg til 50 mg i dag, tre mnd siden jeg begynte med 100 mg, og etter tre mnd skulle jeg senke dosen til 50 mg. Føler meg litt gira, litt hyper. Men kanskje bør jeg vente, om jeg orker, med å senke hc til jeg ser hvordan det går med senkningen av thyroid.

Våkner hver natt ut på morgensida av at jeg er for varm, alltid på den tida. Vet ikke om det er overgangsalder eller noe annet hormonelt. Jeg kan eventuelt øke østrogengeleen litt for å se om det handler om overgangsalder. Ellers er formen kjempebra! Det føles helt utrolig å være her jeg er i dag. Stor takk til all støtte og hjelp fra alle dere som tilsammen er forummet

Glemte å si at det ser ut som om vekta kanskje har bestemt seg for å gå nedover, mistet to kilo nå. Det føles oppløftende! Lavkarbo pluss at jeg forsøker å konsentrere meg om hvor mye mat jeg trenger. Altså ikke overspise! Og selvsagt ehar jeg et mye høyere aktivitetsnivå enn tidligere