Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Tråd: Fascikulasjoner
Threaded View
-
20-03-11, 21:54 #27
Sv: Fascikulasjoner
Nå begynner jeg faktisk å lure på om jeg har hypersymptomer og om smerter/svakhet/fascikulasjoner kan relateres til dette. Jeg har tidligere skrevet at jeg dårlig tåler en FT4 opp mot 20. Før har dette imidlertid vist seg enkelt ved høy hvilepuls, pulsanfall og tungpust/sviing/trykk i brystet ved aktivitet pga enda høyere puls.
Fra høsten har jeg økt jevnt og trutt og antatt at jeg trenger mer og mer da energien begynte å glimre med sitt fravær og denne gangen bestemte jeg meg for å ta det virkelig sakte for å se om jeg kunne komme meg opp uten påvirkning på hjertet. FT4 ved siste måling viste 20 og det er vanligvis for høyt for meg. Men jeg har ikke hatt de vanlige symptomene på vei opp, men jeg har hatt mye annet som nevnt over.
I dag målte jeg temperaturen og den viste 37,2. Svært uvanlig til meg å være. I tillegg har jeg nå løs avføring (vart i ca 2 uker) og må ofte på toalettet. Dette har jeg egentlig sett på som angstsymptomer. Jeg har vært konstant redd. Så måler jeg pulsen ved hvile. Den viser 80. Et annet fenomen som har dukket opp de siste 4-5 dagene er at jeg føler meg så varm og jeg ser svetteperler på fingertuppene og fotsålene er konstant våte. Jeg går barbeint hele tiden og jeg sitter godt klistret på et gulv jeg vanligvis sklir rundt på fordi jeg er så tørr i hender og føtter og to par sokker har vært et must for ikke å fryse på bena. Nå orker jeg ikke ha på sokker i det hele tatt og går kun i topp inne og er varm. Vanlig er topp, genser og strikkejakke
Lett rysting på hendene er også der. Til slutt tenkte jeg at nå går jeg på vekta og jeg har gått ned 3.5 kilo bare de seneste ukene!!!
Jeg må da være hyper? Jeg har på mange måter ikke lyst til å senke dosen, da FT3 er lav og Tsh for høy, men jeg kan ikke fortsette å ha disse muskelsmertene og denne svakhetsfølelsen. Jeg må gi det et forsøk.
Noen som vet om FT3 synker under stadig øking av dose for så å stige. Jeg har økt ca annenhver uke, men med lite?
Konfererte med legen og han sa som sant er hva har du å tape på å prøve en dosereduksjon. Du kan bare øke igjen. Jeg senker derfor dosen og håper av hele mitt hjerte at denne gangen har for høy FT4 for meg slått ut i muskelsmerter og svakhet og det har bare økt på etterhvert som jeg har økt dosen ytterligere. Og med alt det som har dukket opp de siste ukene føler jeg at det er ganske klart at jeg må litt ned. Kryss gjerne fingre for meg - venner
Lignende tråder
-
Fascikulasjoner (leamus)
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 24Siste melding: 06-10-12, 19:45

Svar med sitat

Bokmerker