Tak, Anisa - for nyttig info. Jeg vil være opmærksom på forskellen og måske fordele Glostrup Thyroid’en over flere tidspunkter på dagen?

Ja, Nielsigne - det ER den samme læge - jeg syntes ikke det var rimeligt, at jeg skulle shoppe rundt fra læge til læge for at blive behandlet optimalt - som om det ikke var nok i sig selv at være syg … Første gang, jeg sagde hende imod, fik hun et chok og reagerede med raseri, men siden har hun sundet sig … hun er ikke “ondsindet”, men blot “opdraget” i et traditionelt medicinsk system, hvorfra det er svært at tænke ud af boksen …

Og ret beset kan hun godt forstå, at Thyroid ikke er farligt - Sundhedsstyrelsen har jo givet tilladelse til, at det bliver produceret på Glostrup Apotek - det er jo en blåstempling, som selv en læge kan forstå! : - )

Egentligt, Thea - er det jo ikke et spørgsmål om at være tøff/hård - men om en helt naturlig appel om optimal behandling. Men jeg forstår godt, hvad du mener. Jeg har taget mig sammen i meget lang tid (og kæmpet mod angst og nervøsitet) - før den endelige ”konfrontation” med lægen. Heldigvis forløb det roligt og venligt. Jeg var heller ikke 100 % desperat. For sagde hun nej - ville jeg bare forsætte med at købe Thyroid S over nettet - men det er da - alt andet lige - rarere, at det kan komme med posten fra Glostrup.