Jeg har spist selv-importeret Thyroid-S et stykke tid - som supplement til Eltroxin - og har haft det fint med det. Men så syntes jeg egentligt, det var tåbeligt, at jeg var henvist til at bryde landets love og smugle - for at blive optimalt behandlet for mit nedsatte stofskifte. Ergo: Skrev jeg en mail til min egen læge og forklarede, at jeg havde lagt mærke til, at jeg havde det bedre når jeg fik Thyroid tabletter - og at jeg derfor gerne ville have en recept på disse, som de jo fremstiller på apoteket i Glostrup.

Min læge skrev fluks og forventeligt tilbage, at hun ikke kunne ordinere disse tabletter elektronisk, hvorfor hun bad mig møde op i klinikken og forklare mig nærmere.

Det gjorde jeg så. Jeg medbragte kopi at mail fra apotekeren i Glostrup, hvor han beskrev hvad lægen skulle skrive på recepten.

Og så skrev min læge recepten!! Som hun sagde: “Ja, jeg kan jo se, at du har det bedre“! Nu skal jeg blot sende recepten til Glostrup Apotek - så kommer min Thyroid med posten; helt lovligt : - ) Fantastisk. Nu er jeg blot spændt på forskellen mellem Thyroid S og Thyroid Glostrup.