Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Parestesier
Threaded View
-
07-03-11, 17:36 #4
Sv: Parestesier
Så merkelig at dette kom opp akkurat i dag - nå når jeg begynte å lete etter en forklaring på mine rare symptomer!
Det var i forrige uke at det begynte å svi slik i tuppen på høyre tommel. jeg var akkurat ferdig med å lage middag, så jeg trodde selvfølgelig først at jeg hadde brent meg. Men skjønte fort at det hadde jeg ikke. Det forsvant litt etter en stund, for så komme tilbake utpå kvelden, og da også med en antydning til svie i en annen finger og inn i hånden.
Siden har det kommet og gått og omfatter flere fingre. Og i går og idag syns jeg faktisk at jeg har kjent en liten antydning i den andre hånden og svie og prikking under føttene også. Så da spørs det om det er det samme som dere skriver om, og om det rett og slett er et stoffskifteproblem. Jeg har også lite kortisol, så kanskje det er det som forårsaker denne plagen? Jeg har også i flere mndr kjent noe lignende i høyre armhule, og nå kjennes det ut som det går en "tråd" med svie fra armhulen, nedover armen og ned til finrene. Kanskje innbilning - eller kanskje ikke?
Om det er flere som har kjent dette, så fortell, fortell....

Svar med sitat

Bokmerker