Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Feber om kvelden
Threaded View
-
06-03-11, 11:49 #2
Sv: Feber om kvelden
Hej Essa
Det er ikke til at svare på fordi informationer om din baggrund er så få. Det kan være at du er ved at få højt stofskifte igen, men du skriver ikke om hvilken behandling du har fået for højt stofskifte før og hvorfor er det blevet til lavt stofskifte - operation? Radiojod? Medicinsk behandling?
Det kunne være en inflammation af kirtlen, kroppens autoimmunitet er ved at skille sig af med, men igen - det kan kun være et skud i blinde, da jeg/vi ikke ved, hvad din "hypothyreose-baggrund" er.
Endeligt - kunne det være noget helt tredje, uden forbindelse til din kirtel. Går man med en infektion i kroppen, hvor kroppens egen immunitet holder den i skak det meste af tiden, kan det ske at temperaturen stiger mod aften og nat. Det er helt normalt når man har influenza, forkølelse, halsbetændelse eller andet bakterielt/viralt - at feberen stiger mod aften og nat.
Det kan de fleste tydeligt mærke, at fra at føle sig nogenlunde OK om dagen - bliver de dårligere jo tættere mod natten dagen skrider - så måske er det ikke værre end en almindelig infektion din krop strides med og hvis forværringen begynder at strække sig ud over hele dagen, ikke mindst fra morgenstunden - måske er tiden inde til at blive undersøgt nærmere.
Håber du slipper snart for dine plager.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyroxindosen om kvelden. FT3 har døgnvariasjon som følger etter TSH
Av nora i forumet Medisinsk behandlingSvar: 8Siste melding: 15-07-12, 08:35 -
Feber (?) og litt andre ting.
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 23-12-11, 13:44 -
Feber?
Av gismo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 25-02-07, 16:17 -
Feber
Av Lisa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 20-11-06, 19:59 -
Armour kvelden før nye prøver skal tas?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-05-06, 20:26

Svar med sitat
Bokmerker