K ble lagt inn på sykehuset i kveld, med en S-TSH på nærmere 350. Det kan i verste fall handle om en tumor i hodet, og hun skal på MR i morgen. Blodprøvesvar siden november 2009 har vært alarmerende, uten at K har fått vite det. Fastlegen har sagt at alt har sett greit ut, og hun har ikke bedt om utskrift av prøvesvar. Vi er blitt oppfordret til å oversende saken til fylkeslegen.

Hun fikk fjernet skjoldbruskkjertelen høsten 2008 pga struma, nærmere opplysninger har ikke jeg ang den saken.

Jeg er dypt sjokkert over at en lege kan overse ekstreme prøvesvar over en så lang periode, og gå i gang med en dyptgående terapi fordi pasienten viser "kliniske tegn til depresjon". Jeg er drittlei arrogante besserwissere som ikke tar folk på alvor. K har vært kronisk sliten de siste to årene, kan sove nærmest døgnet rundt, eier ikke muskelstyrke lenger, fått dårlig balanse, falt og ødelagt begge knær og den siste tiden vært veldig plaget med kvalme og svimmelhet. Alt dette har legen avfeid som psykiske problemer.
Alle vi rundt K er utrolig skuffet over et helsevesen som i dette tilfellet ikke har holdt mål. Sykehuslegene var sjokkert over de skyhøye prøveresultatene, og nå får vi håpe at hun får hjelp.

Takk for svar her inne. Jeg skal holde dere oppdatert